Ένας σημαντικός έλεγχος που πρέπει να κάνουμε
όταν τοποθετούμε μια καινούργια κυλινδροκεφαλή είναι ο έλεγχος των μπεκ.
Αν και πολλές φορές μας ακούγεται σαν έξτρα έξοδο που μπορούμε να αποφύγουμε είναι πολύ σημαντικό να μην το αμελήσουμε.
Τα μπεκ δεν είναι απαραίτητο να χαλάσουν όλα μαζί ή να μας δώσουν εμφανή σημάδια φθοράς, μπορεί να χαλάσει μόνο ένα και αυτό να μας δημιουργήσει προβλήματα, ακομα και ρήγμα στο καπάκι.
Για αυτό είναι σημαντικό όταν αλλάζουμε κεφαλή, να κάνουμε έλεγχο σε όλα τα μπεκ και να βεβαιωθούμε ότι δεν θα δημιουργήσουν πρόβλημα και στην καινούργια κεφαλή μας!
Σε περίπτωση ελλαττωματικών ή βουλωμένων μπεκ τα προβλήματα που μπορούν να προκληθούν είναι κρίσιμης σημασίας για την σωστή λειτουργία του κινητήρα.
Ο ρόλος των μπεκ είναι, να ψεκάζουν το καύσιμο σε συγκεκριμένο χρόνο και ποσότητα και με συγκεκριμένη διασπορά μέσα στον χώρο καύσης.
Τα μπεκ διαθέτουν παρά πολύ μικρές οπές, που όταν φτάσουν σε αυτά μικροσωματίδια που αιωρούνται στο καύσιμο, διαφεύγοντας από το φίλτρο βενζίνης, μπορούν να τα βουλώσουν.
Τα βουλωμένα μπεκ δεν δίνουν σωστό ψεκασμό, ανεβάζουν την θερμοκρασία στον κύλινδρο περισσότερο από τους υπολοίπους, δημιουργώντας τα λεγόμενα hot spots,
τα προβληματα που μπορουν να προκαλεσου ειναι:
-
να κάψουν φλάντζα στον συγκεκριμένο κύλινδρο,
-
να δημιουργήσουν ρήγμα στο καπάκι,
-
να λιώσουν την πυρόφουσκα!
Ως αποτέλεσμα αυτού, είναι η ύπαρξη ανομοιόμορφης καύσης εκτός προδιαγραφών από πλευράς ποσότητας αλλά και χρόνου. Ένας ακόμα λόγος είναι, ότι επιβαρύνονται οι βαλβίδες, τόσο της εισαγωγής αλλά ακόμα περισσότερο οι βαλβίδες εξαγωγής, που διαχειρίζονται τα καυσαέρια κατά την έξοδο τους από τον χώρο καύσης.
ΜΠΕΚ
Εγχυτήρες καυσίμου
Συχνό φαινόμενο
-
Αυξημένη κατανάλωση καύσιμου
-
Υπερθέρμανση του κινητήρα
Έξτρα Πληροφορία
Ζητήστε από το συνεργείο σας να κάνει έλεγχο στα μπεκ πριν τοποθετήσει την καινούργια κεφαλή σας στον κινητήρα σας!
Έξτρα Πληροφορία
Ζητήστε από το συνεργείο σας να κάνει έλεγχο στα μπεκ πριν τοποθετήσει την καινούργια κεφαλή σας στον κινητήρα σας!
Στην